Bu aralar bilim kurgu set kitabı okuyorum araya bir iki şiir kitabı serpiştireyim çerezlik olsun dedim.Kitap şiir kitabı ve kapağa bayıldım.Şiirler çok iyi kaliteli duygusal imge ağırlıklı..Sadece bazı yerlerde kopukluklar var.Severek okuyacağınıza eminim.