Bülent Bey'in anlatımı tarzını beğendim . Kişiye kitabı okurken yapılması gerekenler ile ilgili notlar vermesi aralarda kitabı bırakıp düşünmemiz gereken sorular ile zenginleştirmesi kitabı daha akış içinde okumayı sağlıyor. Kadın olarak durmamaz gereken noktalara değinmiş olması adına okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.