Kişisel gelişim kitapları ilgimi cekmez çünkü herkesin kişiliği kendine özgüdur ve bu öz için dışardan bir gözün beni geliştirecegi çok olası gelmiyor bu ön yargıyla yaklaşmadan
Osho manevi bir öğretmen olması dolayısıyla kitabı kaynak kitap niteliğinde okudum .
Hiç birşeyin özellikle olumsuzluklarin
(stres/korku ve birbirine geçmiş bir çok tanıdık terim'in)baki olmadığı, farkındalık odaklı yaklaşılması gerektiğini en anlaşılır örnekleri ile ele almış bu yönünü sevdim.
Pratik anlaşılır diliyle tek okumayla uygulayabileceğiniz , kişiye yol gösterici bir anlatım hakim Duygular; Öfke, Kıskançlık ve Korkuyu Aşmak
— Yıkıcı duygular nasıl enerjiye dönüştürülebiliriz?
–Güçlü duygulara sağlıksiz yanıt vermekten nasıl kurtulabiliriz. ..
Bu gibi soruları yanıtlamada zorlanıyorsaniz kesinlikle okumanız gereken bir kitap