·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2025 21:10 Kitabı okurken Cuyōn'a gerçekten çok üzüldüm evet kaba biriydi, her seyi yönetmek istiyordu ama bu aileden öğrendiğiydi kendini ilgili zanneden ailenin elinde yalnızlık içinde büyümüş bir kız kendini bırakır diye tutunduğu insan Sōin.. Sōin'in sözleri o kadar yaraladı beni.. kimsenin Cuyōn'a inanmaması kendinin bile söylesem inanacaklar mı değişi.. halkın yerli yersiz her olaya müdahale etmeye çalışıp medyanın gereksiz abartıları... Cuyōn bir insanın hissedebileceği en derin yanlızlığı yaşadı. Okurken siz bile uzun bir müddet Cuyōn'a inanmıyorsunuz işte bu onun ne kadar yanlız olduğunun en büyük kanıtı