·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2025 21:47 bence edebiyatımızda erkek duygusunu ve cinselliğini bu kadar açık ve samimi bir şekilde anlatan ender kitaplardan biri. karakterleri öylesine gerçekçi ki, onların iç dünyalarını hissediyor ve sanki olayların bir parçasıymışsınız gibi geliyor. romanda sadece bir aşk hikayesi anlatılmıyor; aynı zamanda erkeğin içsel dünyasını, arzularını ve çatışmalarını da gözler önüne seriyor.
betimlemeler o kadar güçlü ki, karakterlerin hislerini neredeyse kendiniz yaşıyorsunuz. bu da okuyucuyu hikayenin içine çekiyor.