Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 16 Şubat 2025 02:41 "Keşke okumasaydım dediğim bir seri daha ilk kitaptan sıkıldım nefret ettim yani asker kurgusu değilde daha çok çingene mahallesini okuyor gibi hissettim çok boş çok sıkıcı büyük ümitle almıştım asker kurgusu severim diye ama bu kitap soğuttu beni yani çok gereksiz sadece bitirmek için okudum ama ikincisini okusam kitaplara küsücem gibi hem karakterler olmamış tam öküzler başroller zaten beni benden aldı hiç beğenmedim hiç olmamış bunu okuduğum üç gün boşa gitti yani asker konusu hariç herşey vardı tavsiyem bu kitabı sakın almayın gerçekten kitap hevesiniz kaçırır bu benimki bunun yüzünden gidiyordu son anda kurtuldum "