Harika bir kitaptı. Hitchcock filmidir kitabın sonudur falan bunları ayrı tutalım. Arkadaşalar kitap öyle bir akıyor ki her bölümün sonunda gözbebekleriniz büyüyor ve kitabı bırakamıyorsunuz. Ya su içmeye ara vermek için 5 sayfa falan kalmıştı bölümü bitirip kalkayım dedim diğer bölümün ortasında farkettim boğazımın kuruduğunu. Yazar(lar)ın dili çok temiz olayı ne direkt ne de betimlemelere boğarak anlatmışlar. Çevirisi de çok çok başarılı. İş kültürün Dünya Klasikleri serisi eşsiz çok tutan çok güzel bir seri ancak bu kitabın 229'uncu olarak çıkması olacak iş değil. Yani telifi yeni kalkmış olabilir vs. ama kesinlikle okumaya değer bir klasik.