Puan vermedi·448 syf.····Okunma: 17 Şubat 2025 18:40 Kitap güzeldi sevdim ama beni bir tık yordu neden bilmiyorum. Icebreaker serisinin 3. Kitabıydı diğer ilk iki kitabı daha çok sevmiştim. Halle hep kendini ikinci plana atması birilerine kendini beğendirme çabası beni çok yordu. Tamam sonradan düzeldi ve hayır demeyi öğrendi ama o süreçte ben bile çok yoruldum. Eski sevgilisi wille yeteri kadar tepki vermemesi beni çıldırttı sanırım bu benim toksikliğimden kaynaklıydı. Henry güzel adamım her şeyi çok düşünüp kendine yük etmesi ve bunu dile getirmemesi de yorucuydu. Tek çözüm aslında iletişim kurmasıydı ama yapamadı. Bu kitap sanırım bana çok yorucu geldi ve diğer seriler kadar sevemedim. Konusu kitabı için yeni tecrübeler edinmek isteyen halle ve o tecrübeleri ona seve seve sağlayacak henrynin aşk hikayesini ve iyileşme serüvenini okuyoruz. 5/3