Kendi ayakları üstünde kitabı benim için çok özel çünkü ilk kez okuduğumda 7. Sınıfta 13 yaşında bir genç kızdım. Bu kitapla beraber kitap okuma serüvenim başladı diyebilirim çünkü kitap okumayı hiç sevmeyen(inanamıyorum) bir çocuktum. Daha sonra ipek ongun ile tanıştım ve tabiri caizse hayata bakışım değişti ve tam bir kitap kurdu olup çıktım. Kitap okumayı sevmiyorum diyen öğrencilerime işte bu yüzden belki de gerçekten sevdiğin tarzı bulamadın diyorum. Kitaplığımı düzenlerken yıllar sonra bu seriyi tekrar okuma fırsatı buldum ve 25 yaşındayken okumak bambaşkaymış. İlk okuduğumda kitabın ana karakteri Serra'nın hayatında geçtiği evrelerden daha geçmemiştim ama şuanda çoktan bu evreleri geçmiş biri olarak bakışım çok değişmiş. Bu arada kitap bir genç kızın gizli defteri serisinin 3. Kitabı 1 ve 2. kitapları hala okuma fırsatı bulamadım :)