·114 syf.····Okunma: 03 Ocak 2025 22:06 Sandor Marai kalemini çok sevdiğim bir yazar. Bu kitabını da çok sevildiğini bildiğimden büyük bir heyecanla okudum. İki yakın arkadaşın yıllar sonra gelen yüzleşme ve hesaplaşmasını okuyoruz bu kitapta. Kardeş kadar yakın gözüken iki adamın aslında arka planda hissettiklerini, hırsları, kıskançlıkları, ihanetleri görüyoruz. Yazarın bir çok metninde olduğu gibi burada da sınıf farkı söz konusu tabi ki. Yazarın dilinin hakkını veren çok güzel bir kitaptı ama muhtemelen benim beklentim çok çok yüksek olduğundan beklediğim kadar etkilemedi. Yine de Sandor Marai’nin güçlü dili sayesinde ortalamanın üstündeydi. Yazarın tüm kitaplarını okuyana kadar devam!