·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Şubat 2025 00:00 Kitap acayip akıcıydıı. Çoğu kişi sayfa sayısına fazla demiş ama beni çok sardığı için farkında bile değildim. Okurken çok eğlendimmm. Ağlayacağımı düşünmemiştim ama ağladığım yerler de oldu. Kadın karakteri çoook sevdim. Erkek karakter waaooowdu benim içinn. Ama ayrılı o kadar uzatması beni biraz kızdırdı. Cinselliğe olan bakışı beni rahatsız etmedi açıkçası. Çünkü Ava'da Alex'ten farklı değildi sjsjsjjsjs. Karşılıklı olduğu için sorun yok bence. Fazla kıskançtı ama beni yine rahatsız etmedi dksjsjsj. Herkese buz olup Ava'ya karşı pamuk olması içimi ısıttı "gün ışığımm" demesiii... Ava'nın geçmişi beni en şoke eden olaydı orda abisine de üzüldüm. Serinin en az sevilen kitabıymış bunu anlıyorum ama iki taraf için okeyse ben de okeyim. Benim için en sevilen olacak sanırım.