·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2024 00:00 Kitapta sevmediğim tek şey olaylara göre sayfa sayısının çok az olması. Konusu ve içeriği o kadar müqq ki bazı olaylar sayfa sayısından dolayı çok çabuk geçti. Üzülmem gerekn olaylara üzülemedim kızmam gerekenlere kızamadım. Fazla serilerimde yerini aldı şimdiden. Etik değerleri olan bi mafyaa>>>> . Nina'yı ayrı Roman'ı ayrı sevdimm. Bazı yerlerde yerde yuvarlanmak istedimm. Bazı yerlerde nefeslendik peşinden tekrar yükseldikkk. Bayaa sevdimm ben. 2. Kitaba başlamak için biraz soluklanmam lazım o da Anlaşmalı evlilik ve mafyaymış.