Her kadın bu kitaptan kendisiyle yada yakın çevresiyle alakalı şeyler bulacak günümüzde bile hala bu tarz şeyler yaşayanlar bizim ülkemizde de var malesef ama bence kadınlar kadar erkekler de okumalı bi nebze olsun bu dünyada kadın olmanın zorluğunu anlayabilirler. Yazar Türk olmadığı halde aslında karakterler çok bizden ve Pakistan'a özgü bir çok şey kitapta var gözünüzde kültürü çok güzel canlandırabiliyorsunuz. Puan kırmamın tek sebebi bence kitap bi 10 sayfa falan uzun olmalıydı sonunu biraz uzatabilirlerdi