10/10
·790 syf.··
Beğendi
·
2018 7. kitabı
Şimdi ergen kitabı falan diyenler olabilir , neden 10 puan diyen olabilir. Vurmayın kardeşlerim bir dinleyin hele :) küçüklüğümde kitaplara aşıktım tabiiii karakterlere ayrı aşıktım. 10.yıl özel baskıyı alınca biraz korktum ya şimdi saçma gelirse diye ama saçma derece saçma gelmedi :) sanırım fanatik bir kişilik olduğum için yeni versiyonuna pek bayılamadım malesef yinede 10 puan çünkü benim puanım ahzhajzjs:)
Alacakaranlık - Yaşam ve Ölüm (2 Kitap Takım)Stephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 2016499 okunma
·
156 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.