·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2024 00:00 Kitap çook yavaştı amaa bir o okadar da kendini okuttukiii. Noah'ı sevmemek mümkün değildi zatenn. Karım karım diye gezdi kitap boyunca resmenn. Shay da kendini sevdirdi bana ama ben bu kitapta en çok Gennie'yi sevdimm. En sevdiğim çocuk karakter bile olabilir.