·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2025 00:00 Başlarda kan tecavüz kaçırma gibi tetikleyici unsur olduğu için çok okumak istememiştim ama çok da düşündüğüm gibi değilmiş olayların içini anlatmadan yüzeysel geçilmiş ama yine de insan okurken üzülüyo. Geçmiş günümüz şeklinde ilerliyo biraz karışıktı ama olaylar o kadar seri oluyo ki sonra ne olacak diye düşünmekten çok da takılmadım. Erkek karaktere çok yükseldim özellikle Molly için yaptığı bir eylem etik olarak doğru olmasa da beni çok heyecanlandırdı. Molly de her şeye rağmen yaşamaya devam etmiş her ne kadar yaşamak sayılmasa da.