·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2024 00:00 Çok bir şey söylemeye gerek yok açıkçası. Bence acayip iyiydi. Anlaşmalı evlilik konusunda bi kitapta ne istiyorsam vardı. Tek taraflı bakış açısı beni rahatsız etmedi. Vienna o kadar iyiydiki Dane'in anlatımına gerek duymadım smsksks. Smut sahneler de yerindeydi. Beklentimin de üstündeydi.