Puan vermedi·448 syf.····Okunma: 18 Şubat 2025 23:33 Ahmet ümit in okuduğum ilk Nevzat komiserli kitabıydı . Kitap tam bir polisiye …başından sonuna kadar merakla ve heyecanla okuyorsunuz . Karmaşık bir olay örgüsü var katilin Nevzat olmadığını biliyorsunuz ama kim olduğu hep bir muamma … acaba janti Cemal mi yoksa Sabri mi derken sonunda katilin ilhami olduğunu öğrenmek bi şaşırtmadı değil Kitabın edebi olarak bana kattığı hiç bir şey yoktu . Dili hafif hatta basit diyebileceğim kadar hafifti . Hayran kaldığım ya da bunu da bilmiyordum dediğim de bir şey olmadı . Uzun soluklu bir dizi izlemişim hissi uyandırdı bende . Hatta bazı yerlerde gereksiz tekrarlar sıktı . Ahmet Ümit in çok daha iyi eserlerini okuduğum için midir bilmem ama İyi ki okudum dediklerim arasına giremedi maalesef .