·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mart 2024 00:00 Benim için çok soft bir kitaptı. İlk 100 sayfa sinirlenir gibi oldum ama sonrasında lise olduğunu hatırlayıp sıkıntı olmadı. Smut sahneler lise için biraz fazla diyebilirim. Sondaki karakter değişimleri beni çook mutlu etti özellikle Crew. Kendimi tam ayrılık için hazırlamıştım ama düşündüğüm gibi ağlamalı bi ayrılık olmadı benim için. Baştaki toksiklikten eser yoktu.