·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2024 00:00 Bu kitap beni ağlamaktan gözyaşı bırakmadı. Böyle bi olay akışı olacağını düşünmemiştim. Soneri sarıp sarmalamak istedim Çoğu yerde. Beste lise öğrencisi olmasına rağmen çok olgundu. Sonerden okumasaydım bu kadar etkilemezdi beni. Bestenin attığı o mesaj ikisinin de umudu oldu. Bu kadar duygu yükleyeceğini düşünmemiştim. Hala bile duygulandırıyor.