Okumamın üzerinden 2 yıl geçti ve hâlâ tiksinti ile hatırlıyorum bu kitabı. Bir psikoloğun kaleme alacağını asla beklemediğim bir sonla da bitti. Okurken merakınızı çoğunlukla canlı tuttuğu için bir solukta okunabilen bir kitap. Ve fakat bir insan bu kadar korkunç şeyleri nasıl hayal edebilir dedirtti bana.
Yazarın ismini tanıyor olsaydım tv'de denk geldiğim 30saniyelik "nasıl bir duygu babanın seni istememesi/sevmemesi anlatsana, nasıl canın yanıyor" tarzı bir sorusunu duyduktan sonra katiyen elime almazdım.
Bu kitabı okumaya niyetliyseniz sadece vakit kaybı değil sinir bozukluğu da sizi bekliyor olabilir.