·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ekim 2024 00:00 Ben askeri kurdu da seviyormuşum bunu anladım. Gökçen beni çok sevdirmemişti ama bu Bayaa sevdirdi. Gamze ve emre beni çok bağladı kendine. Olabilitesinde sorun yoktu. Çatışma sahneleri de benim için okeydi. Kurgusu da iyi. Olay örgüsü diyaloglar karakterler hepsini sevdim. Ağladığım yerler de oldu.