Konuşamayıp içine attığın herşeyin tercümanı mıydı acaba dinlediğin şarkılar ?
Sayfa 107·Kitabı okudu
··1 alıntı·
851 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İzler Kalır İzler Kalır Emre Fel - Merhabalar şakısını kitabı okuduğumdan beri dinliyorum çok güzeldi "Ben bu sevdaya çok önceden gönül verdim... "
Meryem kaya
Gönderi Sahibi
Merhaba görmedim yorumunuzu ben de kitapta geçen bütün şaekıları indirip dinliyorum hepsi çok güzel ve benim de en beğendiğim şarkı bu oldu o kadar anlamlı ki çok güzel 🥹