Kaktüsler de Çiçek Açar selam kitapseverler kitabı çok beğendim , okumanızı tavsiye ederim. Bu kitap bana çok şey kattı. Gidenin arkasından üzülmemeyi kattı. Kim bilir daha neler neler. Mutlaka okunması gereken bir kitap. Kitabın arasında kendimi buldum diyebilirim. Kendimi sevmeyi öğrendim bu kitapta İYİ GÜNLERRR