Yazarın okuduğum üçüncü kitabıydı okurken hep şu aklımın köşesindeydi acaba onun yerinde olsam ben napardım nasıl karşılardım diye düşünmeden edemedim.Farkındalık katması açısından çok özel bir kitap bu süreci olabildiğince sade ve filtresiz anlatılması ayrıca etkileyici geldi.Peki siz olsaydınız ne yapardınız?