Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 20 Şubat 2025 02:49 Ben ne okudum böyle..
Hani bazı anlar vardır dünyadan soyutlanırsınız hem bedenen hem ruhen tam olarak o hissi yaşadım.Kitap o kadar maneviyat yüklü ki anlatamam.Elif'in yolculuğu Mürşid'i eren ile sohbetleri .. Tasavvuf adına her şeyi bu kitapta bulabilirsiniz.Nefs üzerine yapılan konuşmalar , insanın kendini bulması üzerine anlatılanlar bazı şeylere farklı bir pencereden bakmamı sağladı.Bir süre bu kitabın etkisinde kalmak kendimle yüzleşmek istiyorum.Kitapta yer alan sözler o kadar vurucuydu ki hep sorgulama isteği uyandırdı.Tasavvufa ilgisi olanlara tavsiye edeceğim kitaplar arasında yerini aldı . Yazımı Mevlana'nın bir sözü ile noktalamak istiyorum.
-Her sille, okşamak içindir..
Her şikayet insana şükretmeyi andırır.