Yine hüsran, Yine hayal kırıklığı.
1/10
·576 syf.··
2025 22. kitabı
Yine yeniden uslanmayan ben Maral Atmaca kalemi okumaya gayret ettim. Ya kitap edit sürecinden geçmiyor, ya da editide Maral hanim yapıyor. Taslağa yazılmış gibi basılmış hiçbir özen yok. Zaten okunuyor , basalım gitsin diye basılmış. Bir edebi eser bekletim zaten yok , ama bu kadar ozensizde olmalalı. Anlatim dili o kadar kötü ki okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Konu deseniz aman allahim. Tamm güzel bir başlangıçla dikkatimi çekti ama sonrası kabus gibiydi. Neydi ne olduyu okudun. Kız narin , sesiz , kimsesiz gibi gösterilirken içinden farklı bir şey çıktı ve bu anlatılmak istenilenle anlatılan arasındaki tezatliğin babasıydı. Erkek karakterde evlerden ırak, yani Maral hanimcigim okur kitleniz minnak okurlar, örnek teşkil etmeniz gerek diye düşünüyorum. Bir ebeveyn olarak ASLAAMAASLAAA çocuklarımın sizin kitaplarınızı okumalarını istemem. Ki çevremdeki ebeveynleride uyarıyorum. Lütfen kaleminizi düzeltin. Sevgili yayınevi sahipleri çıkardığınız kitapları okuyor musunuz ? Ebeveynler kontrol ediyor musunuz? Yeterki çocuğum okusun ne okursa okusun yapmayın.
Saka ve SanrıMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20252,467 okunma
·
482 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.