Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 20 Şubat 2025 20:23 Bu kitabın içimde bir sızı bırakacağını hiç düşünmemiştim, canım “Nemeçek” yüreğimi sızlattın..Çocukluğumuzdaki o masumiyet, o küçük dünyamızdaki heyecanlarımız , mutluluklarımız , korkularımız; o dostluklarımıza, oyunlarımıza sımsıkı sarılışlarımız…Hepsi var bu kitapta..Okurken kâh gülümsetti kâh hüzünlendirdi.Şimdiki çocukların dünyası bambaşka.Hepsini geçmişte bıraktık..