Kedileri çok seven biri olarak kitabi görür görmez aldim.Güzel bir kitaptı. Okunmaya değerdi. Öneririm.
SPOILER YOK!
*Konusu: Üç Çinli arkadaşın yanlışlıkla araçlarınım Mars'a düşmesi sonucu ikisi ölür ve geriye kalan ana karakterimiz ise çeşitli şeyler yaşadıktan sonra bir kedi tarafından kurtarılır ve Kedi ülkesine götürülür. Bu kedi onu yanına asker olarak alır. Karakterimiz ülkeyi ve kedi insanlari tanımaya çalışır ama ülkede hiçbir şey yolunda gitmiyordur. Ülke cahilliğin pencesindedir ve savaş kapıdadır. Karakterimiz ülkeyi kurtarma çabasına girer.
Gerçekten kitap bana bazı yerlerde Türkiye'yi hatırlattı.