Serinin 3.kitabı ama çiftin 2.kitabının yorumuyla geldim. Ben bu seriyi çok seviyorum hem mafyatik hem romantik yönüyle beni tatmin ediyor ve çok da akıcı bir kalemi var yazarın hiç sıkmıyor. İkinci kitapta hislerimizi kovaladığımız , iyi ve kötü şansların arasında kaldığımız ve gerçek aşkı anlamaya çalıştığımız bir kitaptı. Tek puan kırdığımız şey daha çok duygusal etkileşimimizin olabileceği sahamelerin smut ile doldurulmasıydı. Yani yazar ilk kitapta yazamadıklarının acısını çıkardığı anlaşılıyor djdjd İkinci kitabı keyifle okusam da gerek var mıydı tek kitap olabilir miydi diye düşünmedim değil. Çiftin enerjisini ve uyumunu çok seviyorum. Rafael'in tüm batıl inançlarına rağmen yine kendini kadının yanında bulması çok güzeldi. Başlarda söyledikleri ve davranışları yüzünden kriz geçirmemişim gibi jdjdj neyse ki güzel toparladık. Sırada Gabe ve Wren'in kitabı var sanırım. Gabe'i aşırı merak ediyorum nasıl olucak bakalım.
4/5