·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Şubat 2025 17:32 Tam manasıyla muntazam bir kitap olan insancıklar insanın saf sevgisi ve menfaat çıkar ilişkisi olmadan sevmeyi DOSTOYEVSKİ kaleminden efsanevi bir biçimde çıkan bu kitapla size sadece mektuplaşma ile devam eden saf bir sevgi ile selamlayıp yine saf bir sevginin insanı iyileştirme gösterisini bilincinizde izlemeye davet ettiriyor ve bu keyif tam manasıyla kitabı durum tarzı bir anlatım biçiminden alarak olay tarzı bir akışa getiriyor sayfalardaki geçiş ve konu ile bağlılığınız tam olarak devam ederken size aynı zamanda sıkmamayı başarıyor tekrardan DOSTOYEVSKİ ayakta alkışlıyorum bu eserdeki başarısından dolayı hepinize okumaya davet ediyorum saf bir sevginin insanın en net nasıl iyileştirir bu şekilde anlatılabilirdi ama kitap eksik kalıyor Keşke bir son yazılsaydı ben en çok bu hikayenin sonunu merak ediyorum bence bu saf bir sevgi böyle bitemezdi En azından buna inanarak kitabı böyle tamamlıyorum. Hepinize İyi okumalar diliyorum...