·336 syf.····Okunma: 21 Şubat 2025 18:09 Bu arada kitap konu açısından cidden güzel rahat da okunuyor alıp okunabilir ama ben bu kadar güzel bir konuyu daha uzun okumak isterdim bazı olaylar çok hızlı geçti karakterlerin geçmişleri çok sığ idi ve bu da kitaba bağlanmayı zorlaştırıyordu beyah ve samson güzel hikayeleri olan karakterler ama az gördük geçmişlerini mesela ben daha fazla okumak isterdim.Neyse güzel bir kitap akıp gidiyor okunabilir.