Puanım 3,6/5.Rüzgar ve Meltem'in ilişkisini bu kitapta çok beğendim.Meltem'in dişçiden korkmasını anlıyorum ama kontrol bile ettirmemesi ve diğer davranışları çocuksuydu başka bir karakter olsa gıcık kapardım ama onun geçmişinden dolayı göz ardı ediyorum. Can ve Buse'yi sevdim arka planda kalmamaları iyiydi.Hafsa'nın da gelmesiyle herkes çift oldu bu klişeyi sevmesem de uyumlarını sevdiğim için göz ardı ediyorum. Handan'ın sırrı bu kadar uzatılmamalıydı,daha erken öğrenilmeliydi her şey.Meltem hasta olduğundan Rüzgar'ın onunla mükemmel bir şekilde ilgilenmesi,Rüzgar'ın kabuslarından dolayı uyuyamadığında Meltem'in ona masal anlatması favori kısımlarımdann.Meltemle ilgili bilginin temeli atılmıştı ama düşünmemiştim iyi ki olmuş diyorum kitabın sonundan dolayı. Hatta olayla ilgili pes edeceğini düşündüğümde sinirlendim ama sonucunda çok üzüldüm keşke başka bir yolu olsaydı.Kitabın sonunda uzun süredir istediğim olayın olduğu bir kitap okumak istiyordum o kadar sevindim ki yanlış anlaşılmasın kitabın sonunda güzel şeyler olmuyor.Başta Rüzgar'a hak verdim çünkü ben de onun gibi düşündüm çok utandım Meltem'i dinlerkenÜçüncü kitap için hala çözülemeyen şeyler var bakalım üçüncü kitap nasıl olacak.