Uysal Kız bu kitabi okurken tek düşündüğüm romanın kahramanı olan beyefendinin sevgiyi kendi icselliginde yaşaması. Ne için bir kere olsun o sevgiyi dile getirmemiş diye düşündüm. Uysal kızın ölümünden sonra bütün içini dökmesi her şeyi anlatması neye yaradı? İntihara sürükleyen bir yandan da o degil miydi? Bilemiyorum isyan ediyorum neden çok geç kaldın sevgini göstermekte. aslında bu adama da üzülmek, hatta samimiyetine inanmak geliyor içimden. Anlattıkları karşısında ona kızıyorum ve anlamaya çalışıyorum lakin hayır bunu yapmayın. 16 yaşındaki hayata bir şekilde tutunmaya çalışan elindeki varını yoğunu rehinciye bırakan bu kızın içindeki yaşama sevincini mi öldürdün be adam! Susarak yavaş yavaş sen öldürmedin mi şimdi bu Uysal kızı...