Kitabın sonunu beğendiğim için ve de hoş detaylar, dikkat çekici betimlemelerden dolayı fena bulmadım ancak konu ve bazı yaşananlardan dolayı da çok beğenemedim. İnanılmaz başarılı yazarın en kötü yazımı bile ne kadar başarılı olabilir anlamında örnek olabilecek tarzda bir eser.