Psikolojik gerilim romanları okumaya bayılıyorum Freida da yine yapmış yapacağını, Hizmetçi’den sonra en sevdiğim kitabı oldu
Amy bir tıp fakültesi öğrencisidir ve bir geceliğine kilitli psikiyatri koğuşunda nöbet tutmak zorundadır. Nöbete başlamadan önce eski sevgilisinin de onunla birlikte nöbet tutacağını öğrenir. Kısa süre sonra koğuşta korkunç şeyler olduğunu ve hastaların öldürüleceklerinden korktuğunu farkeder. Ve yıllar önce kiliniğe kapattırdığı arkadaşı da aynı koğuştadır. Acaba Amy buradan sağ çıkabilecek midir?
Kitapta heyecan ve gerilim bir an olsun azalmadı Ortam zaten gözünüzde hemen canlanıyor. Başta zararsız hastalarla çevrili olduğunu sanan bir öğrenci sonra hayati tehlike olduğunu düşünmeye başlıyor. Film izliyormuşum gibi her sahne, her karakter gözümde canlandı. (Bu arada film olsa hayatta izleyemezdim)
Kitap hakkında konuşup spoiler vermek istemiyorum. Ben sıfır bilgiyle okudum. Normalde yaptığım gibi kitabın sonlarını da karıştırmadım
Zaten Freida’nın diğer kitaplarının aksine kitap bölümlere ayrılmamıştı ve olayın iç yüzünü erkenden öğrenmedik. Bu da heyecanı iyice artırmıştı. Evet ufak ipuçları vardı, yine de tahmin edemeyeceğim şeyler de çıktı
Üzerine çok düşününce mantıksız detayları buluyorsunuz ama düşünmeyin, kaptırın kendinizi