Vasya güzel işlenmiş bir karakterdi.
Vahşi, özgür ve cesur bu küçük kurbağayla bağ kuramayacak bir kişi bile bulamayız bence, öyle detaylı yazılmıştı…
Rahip de çok ince işlenmişti. Hikâyedeki rolü büyüktü. Aşırı sinir olmakla birlikte üzülmedim desem yalan olur :’)
Bu kitapla ilgili söylenecek çok şey var ama pek bir şey de yok. Müthiş keyif aldım!
Kurgusu ve anlatımıyla yazarın çok emek verdiği belliydi.
Sadece sonuna doğru etki azalmış gibi geldi bana. Yine de 8,5’tan 9 benim için bu kitap. Tavsiyemdir.