Sanırım ilk defa bir kitabı okurken kendimi ana karakterin yerine koymaya çalışırken bu kadar zorlandım ve koyamadım.Adının hakkını sonuna kadar veren kitabımızda ana karakterimiz kendisini ailesine özellikle de yanında yaşamaya gittiği abisine ölümüne adayan biri. Karakterimizin oraya varışını takip eden günlerde kasabada meydana gelen tuhaf olaylar,anlamlandırmakta güçlük yaşadığım kasaba halkı ve davranışları. Bir şekilde mistik/fantastik bir yere çıkacak herhalde diye okumayı sürdürmem ve her yeni paragrafta bu nasıl bir şey diye anlamsızca debelenip kafayı yememle sonuçlanan bir serüven. Karakterin yerine kendimi koyabilseydim 10 puanı verebilirdim belki de.Duygularını çok güzel ifade etmişti, hatta o kadar ki bazı yerlerde nasıl yaaa diye çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Üzgünüm, seni anlayamadım sanırım.