Bence her öğretmenin,ebeveynin ve aslında duyarlı her insanın okuması gereken bir kitap. Otizmle alakalı güzel bir hikaye ve sonunda da kısa bilgilendirme metni; konuyla alakalı başlangıç düzeyinde bilgi için oldukça yeterli. Zebbo'nun hikayesi ve çizimler de oldukça başarılı. Konuya ilgi duyanlar, muhakkak okumalılar.