Favori serilerimden olan kitabın ikincisi. En az biri kadar harikaydı. Bir oturuşta bitirdim resmen. Kitap akıyor akıyor. Yazarın dili gerçekten iyi.
Bol aksiyon ve olaylıydı. Ara ara Lore beni çıldırtsa da kesinlikle harika bir erkek karakterdi. Favorilerimden birisi oldu gerçekten. Alın okuyun okutunnnnnnnn
(SPOİİİİİİ)Kitabın finalinde de o kadar merak uyandırıcı nokta da bitti ki hemen üçün çıkmasını bekliyorum. Sürekli aklımda teoriler dönüyor. Ne olacak, olaylar nereye evrilecek... en önemlisi dee düğün olacak mııı????? Ve son kısımda Silvius'u öldürmemiz o kadar harikaydı ki.. Eğer başkası öldürseydi çıldırırdım. Umrarım komutan Rossi'yi de biz öldürürz djfkdkdkd
Fallon'dan üçüncü kitapta olağanüstü bir performans bekliyorum. Güçlerine kavuşup ortalığı yakmalı. İstek değil ihtiyaç fjfkdldşxl