Biten bir kitap sonrası merhaba!! Kişisel gelişim kitaplarını severim. Okurken bana en ufak katkısı olsa mutlu olurum.Ancak bu kitabı “ayrı” olarak değerlendirmek istiyorum. Öncelikle hepimizin hayatında bir “an” olsun yaşadıklarımız bu kitap da var. Hissettiklerimiz,dile getiremediklerimiz. Yalnız olmadığınızı, “insan”olduğunuzu tekrar tekrar hatırlatıyor size.. Başucu kitaplarımın arasına girdi bile.. Miraç Çağrı Aktaş tebrik ederim #reklamdeğil #iyikikitaplarvar #instabook #okumak #kitapklubu #bookstagram #herkitapbaşkabirdünya