·287 syf.····Okunma: 23 Şubat 2025 23:22 "Kış günlerinde Rus klasikleri okumaktan daha zevkli bir iş yoktur" diyerek okumaya başladım ancak yayınevi mağduru oldum diyebilirim. Çok fazla yazım - noktalama hatası ile karşılaştım, odaklanamadım. İçerikle ilgili bir düşüncemi de belirtmek isterim ki yoğun ve çelişkilerle dolu bir baba - oğul hesaplaşması beklerken - Kafka'nın Babaya Mektup'u gibi - daha çok zıtlıklar üzerinde ilerleyen bir arkadaşlığın bıçak sırtı sürdürülüşü ve nihayetinde kopuşu içinde buldum kendimi. Sözün özü bu kitapta kuşak farkı yaşayan ebeveynler ve oğullarının değil aynı kuşakta olsalar da ayrı dünyalarda yaşayan iki ahbabın uçurumunu hissettim.