·96 syf.····Okunma: 24 Şubat 2025 00:47 Tomris Uyar’ın ilk öykü kitabı olduğu gibi benim de tomris’in okuduğum ilk kitabıydı. Yer yer kitabın diline yetişmekte zorlandım ancak okuması da keyifliydi. Yaklaşık beş yıl boyunca yazdığı öykülerden oluşuyor. Açıkçası başı sonu belli olmaksızın -ne kadar önemliyse- bazı hayatlara misafir olmuş gibi hissediyorum. O hayat öyküleşmeden önce akıyordu ve öykü bir kısmına misafir oldu ve hayat akmaya devam etti. Bunun dışında ilk öykülerdeki karakterlerde hafif kompülsif davranışlar da sezinlemedim değil. :)