·416 syf.····Okunma: 24 Şubat 2025 02:29 Ben de bir kimya mühendisiyim. O yüzden de bu kitabı seçerken biraz daha çekildim. Harika bir eserdi. Kadınların iş hayatında ve normal hayatta 2. sınıf insan muamelesi gördüğümüz yılları anlatıyordu kitap. Ben günümüzde de hala bu tarz insanların olduğunu biliyorum kendimden. Evi toplamak, çocuk yapmak, yemek yapmak vs. Tabi iş yerinde de küçümseyici şeyler oluyor. Her kadının ve her erkeğin okuması gereken hatta zorunlu tutulan bir kitap olması gerektiğini düşünüyorum.