Konusu ve ismi ilgi çekici gelse de kitabın dilini sıkıcı buldum. Ne yazık ki insanı kitabın içine alan ve sürükleyen akıcılığa sahip değildi. Kitabın iyi yönü ise herkesin bir olaya önyargılı yaklaşıp sadece sevdiğimiz ve güvendiğimiz insanların bizi anlayabildiklerini ve olaylara daha gerçekçi bakabildiklerini anlatmasıydı. Sonu oldukça dokunaklıydı.