·112 syf.····Okunma: 24 Şubat 2025 16:01 Ayhhhh!! Gene ne okudum ben oldum yani!
Bu yazarın kitapları beni şoke ediyor yani aşırı yetişkin olmakla beraber çok pskopatça. Kadın bunları nasıl bir ruh halinde yazıyor anlamıyorum. Kitap çok kısaydı ama ara verdiğim için okumam uzun sürdü. Sibynin hikayesini kısaca anlatmış. Sonu muallak. Sanırım Adeline kitabında devamı var. Ne olcak merak ediyorum doğrusu ama yani böyle bi kitap yazmak çokta gerekli değildi bee. Ne diyeblriim okumak isteyen okusun aşırı sosyopatça akıl sağlımı korumak giderek zorlaşıyor. :/