Kitabı çok beğendim. Özelliklede atışma sahneleri çok eğlenceli. (Irıthel ve Drystan) örnek verebilirim en çok bu İkilinin sahneleri hoşuma gitti. Ayrıca mektupların sonunda yazan ama bizim katilin uydurduğu isim sandığımız ama aslında varislerin baş harfleri olması çok zekiceydi ters köşelerde doluydu. Vârislerin OyunuAdora Yağmur