Lucian ve Sloane...
İkinizi okuduğum için o kadar mutluyum ki. Kitap içeriğine girmeden sadece okurken yaşadığım duyguları yazmak istiyorum.
Her kitap bu kadar ruhuma hitap etmiyor maalesef. Birçok karakter birbirleriyle didişir, nefrete sığınıp birbirini sever ama onların ki çok başkaydı.
Lucian, her ne kadar onu sevdiğini hemen itiraf edemesen bile kiraz ağacına her çıktığında kalbim pır pır etti. Hele ki yangından sonra son kez ağaca çıkıp her şeyin değiştiği o gece... Favori adamlarımdan birisi oldun.
Sloane... Cesaretin yüzünden senelerce vicdan azabı çeksen de iyi ki o gece 911'i aradın. Lucian'ı nasıl delirteceğini çözdün ve o kaya gibi adamı un ufak ettin.
Kitaplığıma her baktığımda o sevginizi hissedeceğim.