Müthiş bir kitap. İçerik, anlatım ve akıcılık açısından çok iyi. Yazar neredeyse hayatın her konusuna kısa kısa ancak psikolojik derinlikle fayda sağlayacak ve bakış açımızı genişletecek şekilde değinmiş. Kendiliğe dair olan bu kitabı herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum.