9/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2025 8. kitabı
Müthiş bir kitap. İçerik, anlatım ve akıcılık açısından çok iyi. Yazar neredeyse hayatın her konusuna kısa kısa ancak psikolojik derinlikle fayda sağlayacak ve bakış açımızı genişletecek şekilde değinmiş. Kendiliğe dair olan bu kitabı herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum.
Özüne GüvenMiray Şaşıoğlu · Psikonet · 202424 okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.