Nereden baksam tuhaf bir kitaptı. Yani okunmadı değil okundu ancak yazarın olaylara bakış açısı hoşuma gitmedi. Karakterin 10 yaşında amcası tarafından tecavüze uğrayıp ondan sürekli hediye almasını bekleyerek aslında amcasını kullandığını söylemesi, bu çocuk yaşında bu düşüncelere sahip olabilmesi cinsellik ile erkeklere bu şekilde her istediğini yaptırıp hiçbir mesleğe öğrenime sahip olmadan sürekli para açısından erkekleri kullandığını iddia etmesi … 10 yaşında iken yazar tarafından nitelendirilen karakter hoşuma gitmedi beni rahatsız etti. Daha sonrasında büyüyünce yaşama bu şekilde devam etmesi beni ilgilendirmiyor fakat geçmişe yönelik yazılanlar irite ediciydi. Onun haricinde karakterin Tanrı kavramı farklıydı. Tanrıyı kadınların erkekleri korkutmak amacıyla bu korkutma sebeplerini ise yazar yine cinselliğe bağlıyor ve erkeklerin eşcinsellikten uzaklaşmaları için kadınlar tarafından bulunan türetilen bir korku kavramı olarak Tanrı kavramını üretiyor yazar. Erkeklerin ise kadınların bu korku kavramına istinaden din kavramını oluşturduğunu ve bu sayede de kadınlara böyle bir sert cevap verdiğini söylüyor. 10-15 sene içinde erkeklerin eşcinsel hayatı seçeceği tezini öne sürüyor. Aslında içlerinde bu dürtünün olduğunu söylüyor. Başlangıçta kadınların erkeklerin hemcinsi ilişkisini kıskanıp Tanrı kavramı yaratılmasa eşcinselliği rahatça yaşayabilirlerdi diyerek bir yorumda bulunuyor. Dediğim gibi tuhaf bir kitaptı. Yorumlamak size kalsın .d